
Αθήνα, 14 Φεβρουαρίου 2023
Την Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2023 πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία η εκδήλωση της κοπής της πρωτοχρονιάτικης πίτας του ΣΥΤΕ στην πρόσφατα ανακαινισμένη αίθουσα εκδηλώσεων του Συλλόγου, με τη συμμετοχή πλήθους συναδέλφων την οποία γέμισαν ασφυκτικά, έπειτα από τρία έτη αναστολής αντίστοιχων εκδηλώσεων εξαιτίας της πανδημίας.
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο Διοικητής κ. Γ. Στουρνάρας, η Υποδιοικήτρια κα Χ. Παπακωνσταντίνου, ο Γενικός Διευθυντής Λειτουργιών κ. Γ. Πάσχας, οι Σύμβουλοι Νομισματικής Πολιτικής και μέλη του Γενικού Συμβουλίου της ΤτΕ κ.κ. Χ. Χατζηεμμανουήλ και Δ. Σιδέρης, το Προεδρείο της Ο.Τ.Ο.Ε., το Προεδρείο του Ταμείου Υγείας, μέλη του Προεδρείου του Συνεταιρισμού, καθώς επίσης και μεγάλου αριθμού Διευθυντών.
Αξίζει να σημειωθεί ότι, έπειτα από πάρα πολλά έτη Διοικητής της Τράπεζας παρέστη σε εκδήλωση του Σ.Υ.Τ.Ε..
Η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του ΣΥΤΕ συνδυάστηκε, για πρώτη φορά από την ίδρυση του Συλλόγου, με τη βράβευση των παιδιών των συναδέλφων, τα οποία εισήχθησαν σε Σχολές και Τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας κατόπιν συμμετοχής τους στις Πανελλαδικές Εξετάσεις του 2022. Η βράβευση πραγματοποιήθηκε από τον κ. Διοικητή.
Επισυνάπτεται φωτογραφικό υλικό της εκδήλωσης.
Το Διοικητικό Συμβούλιο











