
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΟΜΙΛΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ “ΘΕΤΟΝΤΑΣ ΟΡΙΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ”
Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΑΤΠΣΥΤΕ, στο πλαίσιο της κοινωνικής προσφοράς του προς τους ασφαλισμένους, σας ενημερώνει ότι θα υλοποιήσει τη Δευτέρα 11 Απριλίου 2022 διαδικτυακή ομιλία μέσω της πλατφόρμας Webex ..
ΣΥΤΕ-ΠΑΣΚΕ | “Η ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΥΝΑΜΗ” ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΕΛΛΑΔΟΣ (sytepaske.com)